Tipy

Jak uspořádat přílohy.

Hezký den všem! Jsou tam dva 90 cm sloupky, jeden má leptanou trysku SPN, druhý má trysku domácí výroby a myslím, že separace je na ní mnohem horší. Otázkou je, jak je uspořádat do sloupce? S lepším oddělením nahoru k deflegmátoru nebo dolů k destilátoru. A během rektifikačního procesu (pokud je náplň stejná) je rozložení TT po výšce kolony (i teoreticky) rovnoměrné nebo ne?

který je v horním sloupci větší, protože Dušení začíná hlavně v oblasti deflegmátoru. A tak u větší trysky, například spn4, je odpor páry menší než spn3. A v horním sloupci je mnohem více hlenu než ve spodním, a proto, aby nedocházelo k ucpání při jmenovitém výkonu, měla by mít horní tryska přednostně menší odpor, i když má horší separační kapacitu.

Teoreticky je vše správně, ale v praxi to nefungovalo. Když je náplň ve sloupcích jiná (mám 3,5×3,5 a 2×2) a hodně rozdílná, je těžké kolonu stabilizovat v normálním režimu, ať je ta velká nahoře nebo dole. Trysky jsem promíchal a nalil rovnoměrně do všech sloupců (část trysky má 2 metry))). Kolona začala fungovat stabilně, výsledek (alkohol) je kvalitní (a na teorii je mi fuk))).

Dotaz od nováčka, prosím, řekněte mi, zda je možné použít sloup NBK 38 jako druhý sloupek pro rektifikaci v páru s NK 1200 HD4 a pokud možno – nahoru nebo dolů

loi_28 Doktor vědy Kostroma 525 227
Odpovědět 4 05. března, 15, 13:17
Agnostas,
Výrobce tohoto vybavení říká, že ježka s užovkou nezkřížíte))).
Agnostas Nováček Moskva 7 2
Odpovědět 5 05. března, 15, 16:40

Rád bych dostal odpověď z teoretického hlediska, proč to nejde. Jsou vhodné na zapínání, možná nemá smysl kupovat druhý díl RK, ale použít tandem RK – NBC?

Ano, už jsem to zkusil. NBC dolů RK nahoru. První den jsem provedl nápravu standardním NBC. Získaný alkohol je 96.6 při 24 stupních, ale rychlost extrakce je nízká – asi 450-500 ml. Druhý den jsem se nacpal žínkami. Alkohol je stejný, ale rychlost se zvýšila na více než 650 ml. Dala jsem 8 žínek, četla jsem, že se někomu podařilo dát 12, snad to zvýší rychlost výběru.

Velryba Beluga Student Горно-Алтайск 31 5
Rep.7 01. dubna 15, 14:41
Je alkohol čistý nebo má stále cizí vůni či chuť?
Agnostas Nováček Moskva 7 2
Rep.8 03. dubna 15, 13:50

Nemohu srovnávat, zatím jsem toho moc nedělal, ale nejsou tam žádné nepříjemné pachuti a vůně je jako běžný alkohol o týden později jsem udělal alkohol z mouky, vůně alkoholu je jemnější, ne tak ostrá.

Dobrý pánové, otázka zní: jsou dvě boční lišty, obě vyplněné žínkou, jedna má výšku 50 cm a délku 38 mm, druhá má výšku 40 cm a délku 25 mm. Jaký je správný způsob uspořádání bočních lišt (která je nahoře a která dole)?

Přečtěte si více
Empírový styl v architektuře a interiéru: co to je, vlastnosti, fotografie | RBC Real Estate

H-P Doktor vědy Moskva (žiji v zemi) 696 137
Odpovědět 10 11. března, 16, 21:15

V praxi je větší průměr nahoře mě nadmíru překvapil komentář výše, že škrcení začíná od vrchu.

Odpovědět 11 11. března, 16, 22:28

Nesmírně mě překvapil komentář výše, že dusění začíná shora. H-P, 11., 16., 21:15

H-P, je to tak, úplně nahoře je více hlenu, stéká dolů, část se odpaří, když se setká s párou, nejdřív si přečti teorii.

H-P Doktor vědy Moskva (žiji v zemi) 696 137
Odpovědět 12 12. března, 16, 06:11

H-P, je to tak, úplně nahoře je více hlenu, stéká dolů, část se vypařuje, když se setká s párou, nejdřív si přečti teorii. Wygas, 11. března 16, 22:28

Psal jsem “v praxi” vždy používám skleněný horní sloup, jak s deskami, tak s tryskou, a “NIKDY” jsem neviděl DUŠENÍ začínající shora, takže v práci, jak jsem již psal, jsem to “NIKDY” neviděl, že znamená měkkou kategoričnost, ale i tak je to příjemné.

Odpovědět 13 12. března, 16, 23:19

NIKDY” jsem neviděl, že by to DUŠENÍ začalo odshora. A tak teorie může tvrdit opak, ale v práci, jak jsem již psal – “NIKDY” jsem něco takového neviděl X-P, 12., 16. března 06:11

H-P, jak je vše zanedbáváno, při překročení topného výkonu dochází vždy k zaplavení kolony ve spodní části kolony, pak jsou problémy ve spodní jednotce (hustá spleť, síťka z nerezové oceli nahoře a pokud je horní jednotka zhutněná, nejedná se pravděpodobně o toto zatopení u vašeho sloupce). je správná a vaše kolona je navržena a vyrobena správně Přečtěte si další informace od kolegů, prostudujte si primery.

H-P Doktor vědy Moskva (žiji v zemi) 696 137
Odpovědět 14 14. března, 16, 07:02

Když už o tom mluvíme, zkusme na to přijít.

Při správné koloně a náplni dochází při překročení topného výkonu vždy k zaplavení kolony v náplni. Wygas, 12. března 16, 23:19

V tomto s vámi naprosto souhlasím.

pak jsou problémy ve spodní jednotce (hustá spleť, nerezová síťka) Wygas, 12. března 16, 23:19

Ani nevím, jak se k tomu vyjádřit – tangle je prostě motanice, vyrobená z drátu stejného průměru jako tryska, pokud se budeme bavit o její hustotě, tak jen proto, aby tryska nepropadla, ne hustší.

Nahoře je vždy více hlenu a pokud je horní uzel zhutněný, zúžený, tak v tomto místě je záplava sloupu nejspíše Wygas, 12., 16. 23., 19:XNUMX

S touto frází také souhlasím, ale ve svém sloupci nenacházím žádná horní těsnění nebo zúžení.

.Pokud jste to na svém sloupku neviděli, neznamená to, že je vaše odpověď správná a váš sloupek je navržen a vyroben správně Wygas, 12. března 16, 23:19

A tady to začíná být zajímavé, nepozoroval jsem, co přesně jsme měli „spor“ o směru zaplavení ve sloupci jeho konstrukce a výroba momentálně používám kompozit HD-4 750KTM a 375KTS na fóru jsem nezaznamenal žádné stížnosti na správnost konstrukce a výroby těchto sloupů používám jak s nepovedenými deskami, tak s desetistranným SPN 3-3-0.2, tedy zatopení na obou sloupech je vždy stejné Nezdá se mi, že by se to mohlo stát pouze v mém příkladu.

Přečtěte si další informace od kolegů, prostudujte si knihy ABC Wygas, 12. března 16, 23:19

Omlouvám se za mnoho dopisů, do takových dialogů se pouštím velmi zřídka.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button